بارنگ

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

پیوندهای روزانه

همه چیز در مورد هنگ کردن گوشی های اندروید 🔥

دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۵۴ ب.ظ

امروزه گوشی تلفن همراه یک وسیله ضروری هر فرد می باشد. افراد جامعه امروزی برای انجام بسیاری از کارهای روزانه خود به گوشی های هوشند نیاز دارند. با پیشرفت تکنولوژی و ضهور گوشی های هوشمند رقابت کمپانی های مختلف سازنده گوشی موبایل مثل اپل، سامسونگ، شیائومی و… همواره سعی در بهبود هر چه بیشتر تکنولوژی محصولات خود هستند. گوشی های هوشمند با توجه به این که قادر به انجام بسیاری از کار ها هستند، مشکلات زیادی نیز خواهند داشت که می توان به هنگ کردن گوشی ها اشاره کرد.

در مقاله قصد داریم به هنگ کردن گوشی سامسونگ، هنگ کردن گوشی شیائومی و … بپردازیم و همچنین راه حل های پیشنهادی جهت عدم هنگ کردن آن ها، چگونگی خاموشی کردن گوشی های هنگ کرده، راه اندازی مجدد آن و …. را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

هنگ کردن گوشی های اندروید

همان طور که گفته شد یکی از مشکلات گوشی های اندروید مانند گوشی های سامسونگ و شیائومی، هنگ کردن آن ها می باشد. یکی از مدل های گوشی تلفن هوشمند تولید شده توسط برند سامسونگ، گوشی a21s می باشد. یکی از مشکلاتی که توسط کاربران گوشی های هوشمند a21s  بیان شده است، هنگ کردن آن ها می باشد. سوالات زیادی در مورد هنگ کردن گوشی اندروید توسط کاربران پرسیده می شود. به عنوان مثال چکار کنیم که گوشی هنگ نکند ؟ چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم ؟ چگونه گوشی هنگ کرده خود را دوباره به کار بیاندازیم ؟ و …. که در ادامه به هر کدام از آن ها پاسخ داده ایم.

گوشی هوشمند هنگ کرده
گوشی های هوشمند و هنگ کردن

چکار کنیم گوشی هنگ نکند ؟

یکی از سوال هایی که توسط کاربران گوشی های اندروید پرسیده می شود این است که چگونه می توانیم مانع از هنگ کردن گوشی های اندروید شویم ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت روش ها و یا دستورالعمل های پیشنهادی زیادی وجود دارد که می توان به حذف اپلیکیشن ها و یا برنامه های سنگین و غیر ضروری، حذف اپلیکیشن های بلا استفاده از بکگراند گوشی، خالی کردن حافظه Cache گوشی، دانلود و نصب اپلیکیشن Google Play Store، دانلود و نصب آنتی ویروس های معتبر از Play Store ، ذخیره اپلیکیشن ها در حافظه داخلی گوشی، آپدیت کردن گوشی و برنامه های مورد نظر و …. اشاره کرد.

یکی از روش های موثر در جلوگیری از هنگ کردن گوشی ها، حذف برنامه ها و یا اپلیکیشن های سنگین و غیر ضروری می باشد.

حذف برنامه ها و یا اپلیکیشن های سنگین و غیر ضروری

یکی از روش های موثر در جلوگیری از هنگ کردن گوشی ها، حذف برنامه ها و یا اپلیکیشن های سنگین و غیر ضروری می باشد. در حقیقت نصب برنامه های سنگین باعث اشغال حافظه می شود، در نتیجه پاک کردن برنامه های بلا استفاده و غیر ضروری باعث آزاد شدن حافظه می شود. به کارکرد بهتر RAM کمک می کند در نتیجه مشکل هنگ کردن را تا حدی برطرف می کند.

برای انجام این کار ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی بروید و گزینه ای تحت عنوان Application Manager و یا  Apps را انتخاب کنید. برنامه و یا اپلیکیشن مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه Uninstall را لمس کنید. لازم به ذکر است که روش دیگری جهت حذف برنامه ها و یا اپلیکیشن های سنگین وجود دارد. در این روش کافی است به صورت مستقیم برنامه های مورد نظر را از Home Screen  و یا  Google Play Store حذف کنید.

گوشی هوشمند بر روی آرم هنگ کرده است
گوشی های هوشمند و هنگ کردن

چگونه گوشی هنگ کرده را خاموش کنیم؟

یکی دیگر از سوال هایی که در مورد هنگ کردن گوشی شیائومی پرسیده می شود این است که چگونه می توان گوشی هنگ کرده را خاموش کرد؟ برای خاموش کردن گوشی های هنگ کرده باید نکات کلیدی مختلفی را مد نظر قرار داد. به عنوان مثال قبل از خاموش کردن گوشی مطمئن شوید که گوشی مورد نظر شارژ داشته باشد، سپس به نوع گوشی توجه کنید. اگر گوشی تلفن مورد نظر شما از شارژ کافی برخوردار نباشد بعد از خاموش شدن ممکن است روشن نشود، در نتیجه راه اندازی مجدد آن زمان بر خواهد بود.

توجه کنید که یکی از راه های موثر در خاموش کردن گوشی های هنگ کرده، خارج کردن باتری آن ها می باشد. در واقع ممکن است گوشی مورد نظر باتری آن به راحتی جدا شود، در نتیجه اولین روش برای خاموش کردن آن، خارج کردن باتری خواهد بود. بعد از این که باتری را خارج کردید چند لحظه صبر کنید و باتری را در محل مورد نظر قرار دهید و برای روشن کردن گوشی اقدام کنید. اما در گوشی های نسل جدید به راحتی نمی توان باتری را از گوشی جدا کرد در نتیجه می توان از کلید پاور استفاده کرد.

در اغلب گوشی های نسل جدید برای خاموش کردن آن ها باید کلید پاور را برای مدت طولانی نگهدارید تا گوشی خاموش شود. ناگفته نماند که در برخی دیگر از گوشی ها برای خاموش کردن آن ها باید کلید پاور را  با یکی از کلید های افزایش صدا و یا کاهش صدا فشار دهید. فشار دادن این دو کلید با هم و برای مدت نسبتا طولانی از دیگر روش های خاموش کردن گوشی های هنگ کرده می باشد.

گوشی هنگ کرده در دست مخاطب
گوشی های هوشمند و هنگ کردن

چگونه گوشی هنگ کرده خود را دوباره به کار بیندازیم؟

اغلب کاربران در مورد هنگ کردن گوشی های سامسونگ سوال می کنند. یکی از سوال هایی که ذهن آن ها را درگیر است این است که چگونه گوشی های هنگ کرده را دوباره به کار بیندازیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بهتر است مطابق با مرحله های زیر اقدام کنید.

  1. در مرحله اول، به میزان شارژ باتری گوشی تلفن مورد نظر توجه کنید. در صورتی که گوشی تلفن همراه از شارژ کافی برخوردار نیست آن را به شارژر متصل کنید و بعد از مدتی گوشی را از شارژر جدا کنید و سپس برای انجام مراحل زیر اقدام کنید.
  2. حال به مدل گوشی خود توجه کنید اگر به راحتی می توان باتری را از گوشی خارج کرد، برای خارج کردن آن اقدام کنید. بعد از این که باتری را از گوشی خارج کردید برای چند لحظه صبر کنید، سپس باتری را در محل مورد نظر قرار دهید و کلید پاور را جهت روشن شدن گوشی فشار دهید..
  3. در برخی از گوشی ها امکان خارج کردن باتری وجود ندارد کلید پاور را برای مدت طولانی نگه دارید تا گوشی خاموش شود. در برخی از گوشی ها باید کلید پاور را با کلید افزایش صدا و یا کاهش صدا با هم فشار دهید. بعد از خاموش شدن گوشی بعد از گذشت چند دقیقه از کلید پاور جهت روشن کردن آن استفاده کنید.
  4. بعد از این که گوشی هنگ کرده را خاموش و سپس روشن کردید برنامه ها و یا اپلیکیشن های سنگین را از روی گوشی پاک کنید. برنامه های بلا استفاده را از یک راند گوشی حذف کنید. برای آپدیت برنامه ها و گوشی اقدام کنید و…

منبع: مجله شبکه ارغوان

  • barang barang

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی