بارنگ

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

پیوندهای روزانه

در دنیای امروزی دسترسی به اطلاعات و شبکه های اینترنتی جزء لاینفک زندگی و کسب و کارهای تجاری است. هدف شبکه ها ایجاد ارتباطات امن در حداقل زمان و با بهترین کیفیت است. از طرفی تقاضای فزاینده مدیریت انتقال اطلاعات نیز بسیار چشمگیر است. طور کلی شبکه های کامپیوتری به بخش اکتیو و پسیو تقسیم می شوند. این مقاله با تعریف کوتاهی از خدمات پسیو شبکه و استاندارد های کابل کشی شبکه می پردازد.

خدمات پسیو بدون در نظر گرفتن بزرگ یا کوچک بودن مقیاس شبکه به راه اندازی سخت افزاری یک شبکه کامپیوتری گفته میشود.

پسیو در شبکه به چه معناس؟

پسیو در شبکه به چه معناس؟

 بخش پسیو شبکه برای ارسال اطلاعات، بین دستگاه های مختلف شبکه اتصالات فیزیکی را فراهم می کنند. پسیوکار برای تبادل داده ها بین دستگاه ها در شبکه از یک رسانه (کابل) کمک می گیرد. این رسانا سرعت انتقال را بالا می برد. انواع کابل ها (نوری و مسی) و سوکت های شبکه، پج پنل ها، سوکت های دیواری، قفسه ها، تجهیزات و ابزارها مانند ابزارهای سوکت را در دسته بندی تجهیزات پسیو شبکه قرار می گیرند. عمدتا تجهیزات پسیو شبکه نظیر کابل های مسی و فیبر های نوری در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت خدمات شبکه ارغوان با ده سال تجربه در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، اجرای پروژه های چندگانه و اجرای پسیو شبکه در پروژه های بزرگ، مدیریت استاندارد کابل کشی و اجرای فیبر نوری در شبکه های محلی ارائه می دهد.

 

ادامه مطلب...

  • barang barang

اجرای پسیو شبکه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی