بارنگ

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

پیوندهای روزانه

ثبت نام VDSL مخابرات

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱ ق.ظ

خرید مودم VMG5301-T20A,ثبت نام VDSL مخابرات,تفاوت مودم ADSL و VDSL

05دسامبر

چند وقت پیش بود که وزیر ارتباطات و فناوری خبر چهار برابر شدن سرعت اینترنت در برخی نواحی کشور داده بود. بر این اساس طرح ارتقاء مودم های ADSL با مودم های VDSL  که از لحاظ کیفیت و سرعت چند برابر بیشتر است اقدام شد. استان تهران و قم اولین استانهایی از کشور هستن که به این تکنولوژی دسترسی پیدا می کنند. به در ادامه به نحوه ثبت نام VDSL مخابرات و شرکت شاتل می پردازیم. برای خرید مودم ADSL  نیز می توانید از طریق سایت فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان اقدام کنید.

سرعت بالای مودم های VDSL به کاربران این امکان را می دهد تا با سرعت 52 مگابیت بر ثانیه اطلاعات را از اینترنت دانلود و با سرعت 16 مگابیت بر ثانیه اطلاعات خود را آپلود کنند. برای استفاده از این فناوری نیاز به استفاده از کابل های فیبر نوری بوده که در این دو شهر خوشبختانه تامین شده و زیر ساخته های مورد نیاز انجام شده است. همچنین برای اینکه شهروندان بتواند از این فناوری استفاده کنند باید مودم های قدیمی خود را به مودم های VDSL تغییر دهند.

فهرست مطالب

ثبت نام غیر حضوری VDSL  در تهران و قم

مشترکان عزیز می توانند بصورت غیر حضوری و از طریق سایت شرکت مخابرات به آدرس www.tci.ir اقدام به ثبت نام و دریافت فناوری اینترنت پر سرعت VDSL  کنند. شرکت مخابرات معمولا در یک پرسه زمان بر اقدام به تعویض مودم های قدیمی به مودم های VDSL می کند.

همچنین هزینه مودم را بصورت نقد و یا بصورت اقساط انجام می شود. البته در حاضر فقط مراحل پیش ثبت نام این مودم ها در سایت شرکت مخابرات انجام می شود. فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان با چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع تجهیزات شبکه تعدادی محدود از این مودم ها را در اختیار دارد که شما کاربران عزیز می توانید بصورت اینترنتی اقدام به خرید کنید. این محصول در سریعترین زمان ممکن برای شهروندان تهرانی بصورت ارسال پیک موتوری و برای شهروندان عزیز قمی بصورت پست پیشتاز ارسال می شود.

مودم  VDSL زیکسل  مدل VMG1312

این مودم از بهترین نوع مودم های VDSL در بازار است. همچنین قیمت این مدل نیز بسیار نسبت به کیفیتی که در اختیار شما قرار می دهد مناسب است. همچنین میتوانید یکی از مودم های در این سطح و کیفیت را در صفحه محصول  یعنی ( مودم Zyxel VMG 5301)  مشاهده کنید.

 

41902 - 021📞

021-91002204  /  021-91002202

09128884374  /   09128889281

آدرس: تهران – خیابان ولیعصر – روبروی پاساژ ایران- کوچه گیلان - ساختمان گیلان - پ 8 – واحد 5

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی