بارنگ

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

پیوندهای روزانه

شرکت پرچم رومیزی بارنگ

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲ ق.ظ

شرکت پرچم بارنگ

شرکت پرچم بارنگ یکی از بزرگترین مراکز تولید و چاپ پرچم در تهران می باشد. این مرکز با استفاده از کارشناسان مجرب در زمینه چاپ روی انواع پارچه و استفاده از بروزترین چاپگرهای روز دنیا امکان چاپ هر نوع پرچم در هر اندازه ای را دارا می باشد.

تولید کننده ریسه پرچم

برای مشاوره و سفارش پرچم تماس بگیرید: 02144283835

انواع محصولات شرکت پرچم بارنگ

شرکت پرچم بارنگ تنوع محصولی بسیار زیادی دارد که تقریبا می توان گفت در زمینه تبلیغات بنری و دیگر محصولات بی نظیر می باشد. البته شهر پرچم کاراهای چاپی دیگر مثل چاپ روی تیشرت، چاپ روی بنداویز و غیره.. را نیز انجام می دهد. ولی اگر بخواهیم بصورت خلاصه محصولات پرچمی بارنگ را به شما معرفی کنیم در زیر بصورت خلاصه توضیحاتی داده می شود. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید با ما تماس بگیرید یا روی نام محصول مورد نظر کلیک کنید.

پرچم رومیزی

یک پرچم کوچک و زیبا که به همراه پایه پرچم رومیزی بر روی میز قرار می گیرد. پرچم های رومیزی میتوانند برای اهداف مختلفی سفارش داده شوند. سفارش چاپ لوگوی دلخواه روی پرچم رومیزی برای اهدافی مثل معرفی و تبلیغات سازمان خود می باشد، چاپ پرچم ملل برای کنفرانس های بین المللی، پرچم های رومیزی چند شاخه برای نشست های چند جانبه و ….. مورد استفاده قرار می گیرند. برای اطلاع از قیمت انواع پرچم رومیزی روی اینجا کلیک کنید.

پرچم-رومیزی-کشورهای-همسایه-ایران

 

 

برای مطالعه ادامه مطلب روی شرکت پرچم بارنگ کلیک کنید.

  • barang barang

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی