بارنگ

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

پیوندهای روزانه

پرچم رومیزی ملل

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹ ب.ظ

پرچم رومیزی ملل

پرچم هر کشور علامت و نشان آن سرزمین می باشد. مردم کشورهای مختلف با دیدن پرچم کشورهای خود همیشه حس غرور و مهین دوستی را در خود زنده می کنند. پرچم هر کشور سرگذشت و تاریخچه ای دارد که با مطالعه نحوه پیدایش پرچم ها می توان اطلاعات ارزشمندی در مورد هر کشور بدست آورد. (به مقاله ما در مورد تاریخچه پرچم کشورهای مختلف جهان مراجعه کنید.)

پرچم رومیزی مدل جیر

چاپ انواع پرچم

شهر پرچم بارنگ پس از سالها تجربه در زمینه چاپ انواع پرچم و بهرگیری از بهترین کارشناسان عرصه چاپ، انواع مختلفی تولیدات پرچمی خود از جمله: پرچم رومیزی، پرچم تشریفات، پرچم مذهبی، پرچم ایران، پرچم دستی، پرچم اهتزاز،… را انجام می دهد.

پرچم رومیزی ملل

پرچم رومیزی ملل یکی دیگر از محصولات پر طرفدار این مرکز می باشد. این پرچم معمولا در کنفرانس ها، همایش ها، سمینارها و در نشست های چند جانبه و بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز چاپ پرچم بارنگ هیچ محدودیت از لحاظ تعداد یا کشور ندارد و اماده دریافت سفارش پرچم ملل مختلف می باشد.

پرچم رومیزی

کیفیت چاپ پرچم رومیزی ملل

نوع جنس استفاده شده در این نوع پرچم بسیار با دوام و مرغوب می باشد. چاپ این نوع پرچم بصورت دیجیتال و بسیار با کیفیت است. انواع پرچم رومیزی ملل در سه دسته تقصیم بندی می شود که زیر توضیح می دهیم.

پرچم رومیزی ملل مدل جیر

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید این نوع پرچم یک هاشیه پارچه دور آن دوخته شده است که بسیار زیبا می باشد.

پرچم-رومیزی-کشورهای-همسایه-ایران

تصویر ارسالی مشتری شهر پرچم بارنگ

پرچم رومیزی ملل مدل دور لیزری

این نوع پرچم از دو پارچه به هم چسبیده بصورت موازی و برعکس روی هم قرار گرفته است. این نوع پرچم بسیار شیک و زیبا می باشد و روی میز کاملا ثابت و استوانه ای قرار می گیرد.

چاپ پرچم رومیزی،خرید پرچم رومیزی مدل دور لیزری

پرچم رومیزی ملل چندشاخه

همانطور که از نامش پیداست وجه تمایز این نوع پرچم با دیگر انواع آن پایه های استیل چندشاخه می باشد. در نشست های چند جانبه بین دو یا سه کشور مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و در دو نوع جیر و دور لیزری در شهر پرچم بارنگ تولید می شود.

پرچم رومیزی با پایه سه شاخه بارنگ

قیمت پرچم رومیزی ملل مختلف

برای اطلاع از قیمت دقیق پرچم های رومیزی مختلف روی لیست قیمت انواع پرچم رومیزی کلیک کنید. و برای سفارش این نوع پرچم از شهر پرچم بارنگ با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس خط1 : 02144283834
شماره تماس خط2 : 02144283835
فکس :02144378557
موبایل : 09122006981(داداشی)
تلگرام :09303153731

تهران ، صادقیه ، خ شهید محسن صادقی پور ، بلوار شهید گلاب ، پلاک 53

ساعت کاری شرکت : شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 پنجشنبه: 9 تا 13

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی