بارنگ

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت در ایران

پیوندهای روزانه

خرید پرچم عمودی تبریک نوروز شهرداری

چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۴۹ ق.ظ

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو ، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. شهر در سال نو ، ۳۶۵ روز سلامتی ، شادی ، پیروزی ، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندیم. خدایای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد.

حلول سال 1398 و تولد دوباره طبیعت ، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی ، عشق و محبت ، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت ، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است. از خداوند منان برای شما دوستان در سال جدید روزی حضرت مریم (س) ، قصر آسیه ، قلب خدیجه ، عفت فاطمه ، جمال یوسف ، ثروت قارون ، حکمت لقمان و ملک سلیمان و عاقبت بخیری را آرزومندم.

بر روی خرید پرچم کلیک کنید.

پرچم اهتزاز تبریک نوروز 98 شهرداری تهران

شهر پرچم بارنگ بزرگترین مرکز تولید و چاپ پرچم در تهران نمونه پرچم های تبلیغاتی برای ادارات و شهرداری های سراسر کشور به مناسبت ایام نوروز 1398 ارائه می دهد. برای سفارش و خرید این محصولات با شماره های ما در تماس باشید.

پرچم اهتزاز تبریک نوروز 98

پرچم اهتزاز تبریک نوروز 98

پرچم اهتزاز تبریک نوروز 98

پرچم اهتزاز تبریک نوروز 98

پرچم اهتزاز تبریک نوروز 98


همه چیز در مورد عید نوروز 98

نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است.


برای دیدن ادامه مطلب روی اینجا کلیک کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی